Otázky a odpovědi
Mám si zálohovat svá data?
Rozhodně ANO, servis za vaše data neručí, o vaše data se staráte jen a jen vy, je to vaše soukromí. V některých případech se musí provést úplná obnova systému. O data tak uživatel nenávratně přijde pokud nemá provedeny zálohy. Základem je časté dělání záloh, jak u počítačů tak u herních konzolí. V některých případech můžete svá zařízení dodat k opravě bez disků, pokud se závada netýká konkrétně datového nosiče. Na kontrolu a testování zařízení používáme své Interní servisní disky.
Poskytujete na opravy záruku?
Ano, na naší odvedenou práci a dodané komponenty poskytujeme záruku 12 měsíců, na nové díly 24 měsíců.
Kolik stojí zjištění závady?
Diagnostika je u nás Zdarma, pokud zařízení přinesete osobně a po provedené Diagnostice nebudete souhlasit s naší cenovou nabídkou, za diagnostiku nic neplatíte. V případě zaslání vašeho zařízení k nám do servisu také za Diagnostiku nic neplatíte, pokud z jakéhokoliv důvodu nebudete souhlasit s opravou, zaplatíte jen 139,-kč náklady na poštovné a balné za odeslání k vám nazpět. Poštovné zahrnuje pojištění proti ztrátě a rozbití zařízení.
Jak dlouho oprava potrvá?
Na tuto otázku nedokážeme odpovědět s přesností, snažíme se však vyřídit objednávky do jednoho týdne od předání/převzetí zařízení. Pokud nebudeme mít nějaký díl skladem který budeme muset objednat tak vás vždy budeme informovat o délce naskladnění a opravy.
Máme také v nabídce přednostní zpracování opravy do 24 hodin* které je prováděno za příplatek dle platného ceníku.
Kolik bude oprava stát?
Pokud je závada jasná ještě před Diagnostikou, jako například poškozený HDMI konektor nebo vyčištění konzole je k dispozici náš platný ceník.
Pokud je závada nejasná musíme provést odbornou Diagnostiku, poté vás budeme kontaktovat s výsledky diagnostiky a konečnou cenovou nabídkou za opravu.
Mohu k vám konzoli/notebook poslat?
Ano, vaše zařízení můžete poslat k nám do servisu, veškeré informace k odeslání zařízení naleznete na našich stránkách v sekci Odeslání zařízení.
Za odeslání zpět účtujeme poplatek 139,-kč za poštovné a balné které zahrnuje pojištění proti ztrátě zásilky a rozbití zařízení a platbu za dobírku.
Co všechno mám sebou vzít? nebo poslat?
K herním konzolím nám většinou stačí jen konzole samotné, u notebooků je vždy na místě spolu s notebookem samotným vzít napájecí adaptér.
Pokud si nebudete jisti co vzít nebo poslat, nebojte se zavolat, rádi vám dotazy zodpovíme.
Jaká je adresa vaší provozovny? Jak vás najdu?
Adresa naší provozovny je: Koněvova 112/2, 41742 Krupka, provozovna se nachází na náměstí města Krupka, u kostela naproti autobusové zastávce.
Jaká je otevírací doba?
Provozní doba provozovny je: Pondělí - pátek: 9:00 - 18:00
Polední přestávka: 12:00 - 14:00
Sobota - neděle: dle objednání